vasalopps söndag..

2011-03-06 @ 20:52:11

Grabbarna vaknade halv 7 i morse, men i dag var det min sovmorgon..*tack* Grabbarna gick upp och tittade på vasaloppet som startade klockan 08.00!! Grymt att köra 9 mil på skidor, riktigt bra gjort av alla som åkte!!!! Jag vaknade ännu mer förkyld och nästan utan röst, så jag låter som en kraxande kråka eller nåt i den stilen! Vädret var juh bara underbart idag, så jag och Charlie tog en prommis till brorsan, där var också min andra bror =) Där bjöds vi på kaffe och bulle!! Richard och Sixten åkte på hockey, Sixtens första hockeymatch. Han tyckte det var kul och de första han sa var "de gjorde mål!!" När vi kom hem var det dags för matlagning, potatisgratäng, stekt biff som jag lagt i en egen snabbmarinad (tack Annica för receptet) och en egen god sås. Som är super enkel att göra även det receptet har jag fått från Annica =) Det vart super gott!!!

Nu ska jag ta och slå mig ner i soffan och kika på wallander men först ska jag poppa popcorn till filmen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback