tråkigt!!!!

2011-05-07 @ 12:32:23
... i tisdags dog bilen! Den är helt död :( jag och min pappa bogserade den till verkstaden i torsdags morse. När killen som jobbade där öppnade huven och tittade ner sa han : det här ser ut att bli dyrt,motorhaveri! Det är inte sant.... men de skulle göra en felsökning i början på nästa vecka,så då får vi bryta ihop! Bara att hoppas att vad det än är att vi får ut det på försäkringen annars får vi nog hoppa över semestern.. suck! Bilen är en 06 och vi här bara haft sem i 1,5 år, den har varit super sen händer förmodligen det dyraste som kan hända! Så nu känner maN sig lite låst,hade velat åkt på kosläpp idag (fanns ett ställe där man inte behövde förboka) hade inte en aning att mM tvungen att boka på arla.se för förra året var vi och tittade utan att boka. Så nästa år ska vi boka i tid! Richard är och tränar tjejerna idag så jag och grabbarna har varit ute i fm. Nu sover Charlie och jag och sixten sitter och myser i soffan. Kl 14 slutar Richard och kl 15 ska vi fira brorsan som fyllt 40..nu sover sixten också så nu ska jag stryka en tröja som jag ska ha på mig tror jag och plocka fram grabbarnas kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback