lördag,söndag och idag är det måndag...

2011-03-28 @ 13:29:23
...i lördags städade vi balkongen,så fint blev det :) Richard och sixten var till återbruket och slängde lite från köksrenoveringen och lite annat.. på em åkte vi en sväng och tittade på lite innebandy,sen hem och laga mat för vid 17 tiden kom Dan,Jenny och neo!! Så trevligt! Vi gjorde inbakad potatiskaka och helstekt kött och sallad,mums! Dan försökte hjälpa oss med vår dator,men det gick inte! :( men han tog med sig datorn hem och ska försöka fa ordning på den..så nu är det bara mobilbloggning för mig! Söndag var Richard i kungsör ,han ska vara med och träna distriktslaget f 15,tror jag det är..så han åkte 8 och var hemma vid 17..så jag och grabbarna åkte till rönnby och lekte med fam kvist! (Det är vara män som är tränar duon:)) sen åkte jag och handlade fleecefodrat regnställ och köpte blodpudding som grabbsen skulle få till middag.. sen tittade vi på Stockholm-Båstad,haha grymt roligt! Vi avslutade kvällen men Big Brother! Måndag i natt kände vi att Charlie fått feber,så i morse tog jag temp på c 38,4..så idag blir vi bara hemma! Jag har bäddat rent i min och Richards säng,tvättat,skakat och hängt ut all tvätt på balkongen! I morgon blir det nybäddat i grabbarnas sängar,får inte plats med någon mer tvätt idag och jag tycker det är skönast att tvätta allt på en gång.. sen funderar jag på att tvätta soff överdraget,skulle behövas! Nu är kaffet uppdrucket och jag funderar om jag och sixten ska plantera om blommorna i nya större krukor... Richard slutar vi 16.30 och sen ska han iväg och träna ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback