dåligt!!

2011-05-25 @ 20:56:12

..har blivit sååå grymt dålig på att blogga, har ingen lust! Tycker det är så drygt att jag inte lägga upp bilder från mobilen, bara så där!

I lördags hade vi möhippa för Bästa Lisa!! Det var en jättetrevlig dag och kväll!! Tack alla tjejor och LISA!!

Idag har vi ÄNTLIGEN fått tillbaka bilen, efter 3 ve!! =))
Annars har vi bakat, varit på pinglan och bara varit! I morgon blir det vallby med Camilla, Lucas & Collin, Caroline & Clara!! Öppna förskolan skulle dit, så det blir picknick och sångstund bland djuren =) Om inte det inte ösregnar ute!! På em ska jag och grabbsen åka till Ulrika & kidsen för fika och lek!! Så kul! Det var så länge sen vi sågs, vi sågs nästan alltid på pinglan varje onsdag. Men sen när hon börjat jobba och hennes små börjar på fsk så blir det inte så mycket öppna.. =/ Och snart eller snart, men efter sommaren är det juh jag som ska börja jobba..mycket blandade känslor efter 1 år och 8 månader hemma med våra små!!!!!!!!!!! *Kärlek i massor*

Nu ska jag ta och gå och göra pastarätt till min älskade man som är påväg hem från träningen! Sen blire Greys!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback