påååååsk!!!

2011-04-23 @ 19:17:45

19.05 och båda grabbsen sover, så jag och Richard ska ta ett glas rött ute på balkongen!! *lovely*!!! Idag var vi hembjudna till mamsen och pappsen på påskmat, mys och proppmätt blev man också, haha! Saknades gjorde min ena bror med familj (som är på semester i Dubai) och min andra bror som jobbar men annars var alla där till och med min mormor och morfar =)

Jag har varit urusel på att uppdatera bloggen..men jag brukar inte vilja skriva så långa inlägg utan mest lägga in bilder, alla bilder brukar jag ta med min mobil..Men den vill inte, det är nåt fel med minneskortet säger den!! Suck!!!

Veckan som varit: I måndags var vi på djäkneberget med Camilla, Lukas och Collin, vi lekte i lekparken och tittatde på grodor (som parade sig =)) och grillade korv!! Det var så supermysigt!!!! =))))) Annars har öppna förskolorna som vi brukar gå på varit stängda denna vecka men det har varit så fint väder så vi har tagit med oss picknick till lekparkerna och varit ute hela dagarna!!! *åhh vad jag älskar detta väder, såå vart och skönt!!!!*

Ha en mysig lördagskväll/påskafton!!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback