lääänge sen....

2011-04-12 @ 13:06:32

ojoj..över en vecka sen jag skrev sist!

Ja vart ska jag börja.. Vår dator är trasig, suck! Men som tur är har vi underbara vänner som vi har fått låna en bärbar dator ifrån!! Tack väldens bästa J och D!!!!!!

Vi har fått förksoleplats åt grabbsen från 9 augusti, först fick vi vårat 2:hands alternativ, en komunal förskola här i närheten där vi bor. Kändes väl okej men vi vet inte så mycket om den men vi har hört att det ska vara en bra förskola.
Men jag kände ändå att jag ville ringa en privat fsk som också ligger nära oss, trodde inte att vi skulle ha en chans att få där men jag var tvungen att testa, för annars skulle jag ångra mig! Jag ringde chefen på förskolan på måndagen och på onsdag em hade vi fått plats, jihooo!! Det känns jättebra, har hört att det ska vara super av ett par vännen som har haft sina tjejer där och det verkar som det är många som har hört talas om den! Egen kokerska, lagom barngrupper osv..Så det känns toppen att de ska börja på pomperipossa till hösten!!!! Men egentligen vet jag inte så mycket om nån av dessa men det kändes ändå bättre med den sistnämnda fsk i mammahjärtat, varför har jag ingen aning om??!! *konstigt* Så när vi får hem papperna i brevlådan så ska jag ringa så vi får komma och hälsa på =)

Annars är det så härligt nu när våren börja komma =) Vi har varit ute och lekt, gått på öppna förskolan och bara varit! Jag är helt slut om dagarna så jag passar på att vila lite när grabbsen sover men jag hoppas det blir bättre nu när det blir varmare och solen kommer fram oftare.. Lite beror det väl också på att Sixten är inne i 3-års trots nu så allting och då menar jag allting är fel heeeela tiden!!!! Men men det går väl över och då är det väl dags för Charlies trots, haha!!!

Nu sover grabbarna, när det vaknat ska vi gå till öppna föskolan en sväng!
Ha en härlig tisdag!!

*KRAM*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback