måndag kväll!!

2011-05-16 @ 20:15:22

Grabbsen sover...skönt!!
Sixten är så trotsig nu så jag håller på att bli tokig!! Allt är fel hela tiden och han skriker, bråkar med brorsan och bara gör massa tok!! Dessa skrik är det värsta jag vet..och det vet Sixten också, så därför är det såklart mycket roligare att skrika hela tiden då!!

Ja annars tar vi dagen som den kommer, pickning i solen (om den lyser förstås), utelek, innelek osv.. Vi har fortfarande inte någon bil, så det blir inte så långa utflykter. I morgon är det 2 ve sen den slutatde att fungera, lite låst blir jag utan bil.. fast jag inte använder den så ofta ändå!

 I tordags var i och hälsade på pomperipossa (grabbsens förskola) kändes jättebra! Det kom personal efter personal som vi kände, lite skoj =) Kidsen sprang in på gården och började leka på engång =) Sen har jag varit och hälsat på mitt jobb, en ny förskola med 3-5 åringar. Det var trevligt att träffa dem jag ska jobba med, de verkar jättebra och trevliga!! =)

Idag kom mamma hit och putsade alla fönster, Tack!! Jag och Sixten bakade bröd, foccacia..mm så smarrigt! Till middag blev det spaghetti och köttfärssås. Innan maten tog jag mig en löprunda i skogen =) !! Kändes ganska idag!! Lite av köttfärssåsen ska jag använda till piroger som jag ska göra i morgon tror jag! Måste få lite nytt till picknink, vi kan juh inte alltid äta pannkakor el pastasallader!

Nu blir det kaffeladdning i väntan på att min stora kärlek ska komma hem från träningen och lite soffhäng till "en unge i minuten" (sista programmet) och "big brother"!!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback