fredag it is!!

2011-04-29 @ 21:37:54

....när vi klev upp i morse lyste solen, efter frukost och kaffe kunde dagen börja =) vi var inne och tog det lugnt på fm, jag och grabbarna vilade en stund innan lunhen! Charlie tyckte att det var morgon redan 05.15 i  morse!!!! =((( Så vi alla var trötta! Idag har jag kikat lite på den kungliga vigseln också, så fint och STORT!!!! Efter lunch kom mamma över en stund, vi tog en prommis och visade förskolan som de ska börja på till hösten och lekte lite i lekparken!

Richard har vi inte sett på heeela dagen, han åkte 06.50 för att lämna in bilen, servicelampan lyste så några tusenlappar fattigare blev vi =( Sen kom han hem en sväng och lämnade bilen och tog cykeln till en innebandycup här i vässan där han skulle hjälpa till! Jag och grabarna tog då bilen till ica för att inhandla middag, pommes, korv och räksallad! Nu kom han hem =))

Så nu ska jag ungås lite med min älskade!! I morgon kommer grabbarnas farmor och farfar hit en sväng, sen blir det till att fira sista april ute i Barkarö men fina vänner!!!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback