T G I F !!

2011-03-11 @ 13:32:57

Thank God Its Friday!!!
Så skönt med fredag och helg, tycker alla är så glada och med solen och det våriga vädret ute så är alla ännu mer på topp!! Egentligen spelar det ku inte så stor roll vilken dag i veckan det är eftersom vi är hemma jämt!!! =)) *love*

Grabbarna sover och jag dricker kaffe, ska sätta på lite mera eftersom brorsan kommer förbi en sväng =) I fm var vi på skallberget´s öppna, O M G vad mycket folk det var där! Det var inte kul, på tok för mycket! Men fredagar brukar det vara mer folk eftersom syskonen är hemma från förskolan då! Så det blir nog inte så många fler fredagar mer för oss, tordagarna är det mycket mysigare och mindre folk såklart!  

Skulle egentligen vilja sitta ut med min kopp och njuta i det fina vädret, men det är svårt när man bor i lägenhet och har inglasad balkong, nu kommer vår och sommar och då vill jag bo i hus!!!!!!!!

Ikväll ska vi hem till fam Rydh/Framdahl, fam Kvist och fam Nolvi/Karppinen och alla barn!! Det var så länge sen vi sågs, det blir väl så när alla killar spelar i olika lag! Det var bättre förr när alla spelade tillsammans!!

Nu ska jag ta hand om min bror som kom och väcka Sixten!!


Kommentarer

Postat av: Caroline

Trevlig fredag vännen=)

2011-03-11 @ 13:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback