snabbshopping på stan...

2011-03-07 @ 16:53:43
...utan barn. Mormor kom och passade våra små en stund så jag kunde hetsa ner på stan! Sprang in på Lindex och hittade tröjorna jag letade efter till grabbsen:) Charlie ska 1-års fotograferas på onsdag så då måste man juh vara fin,sen tänkte vi såklart också pasta på att ta några syskonkort!! Sen sprang jag in på bokrean,men jag vill ha lite pysselböcker (virk och sy) men det fanns inget på från så då kan det vänta.. :/ på väg från bookia stod det slutrea på scorett,här aldrig hittat något där förut,pga att det är ganska dyra skor..men jag och pappsen gick in och tittade iaf! Jag hittade 2 par skor/200kr paret..2 svarta stövlar utan skaft,köpte 1 par !! Nu kom Richard och sixten hem från handlingen så nu ska jag göra en äggstanning och ställa in dagens middag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback