plock och städ..

2011-03-04 @ 21:04:32
....Ja det känns inte som man gör något annat än att plocka undan,upp leksaker hela dagarna!! Så fort man har städat är det skitigt igen,suck! Jag VILL HA en städerska!!! Grabbarna somnade sent idag, Charlie somnade och sov och så fort jag skulle lägga ner honom så sätter han sig upp och storgrina!! 6 gånger försökte jag sen kom Richard in och tog över,tack! Så nu sover han i iallafall... jag och sixten var i väg och handlade på bolaget och maxi på em när Richard kommit hem och då hade Charlie i princip grinat hela tiden, så jobbigt! Han är supermammig och han orolig (som att vi ska lämna honom). Han är väl ine i någon period just nu när han "klängig" och mammig...nu ska jag ta fredag kväll med vin och candy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback