lovely day!!!

2011-03-17 @ 20:18:23

Idag tog vi en lååååång promenad hem till Camilla, Lukas och Collin! Helt slut var jag när vi kom fram, vilket träningspass =) haha!! Camilla, Sara (Camillas kompis) och alla grabbarna lekte och hade superkul! Vi fikade och lekte, åkte bob och åt lunch ute..Supermysigt!! men riktigt kallt vart det när vi varit ute en stund! När vi ätit lunch och lekt ett tag till tog vi oss till busshållsplatsen för att åka vidare till mamma och pappa på fika och ännu mera lek! Klockan 16 kom Richard och hämtade oss och vi åkte hem, Richard lämnade av oss för att åka och fotografera sig för innebandyn. Jag kokade pasta och vi åt rester sen igår..*skönt* Sen kom Richard hem och käkade och lekte en stund för att sen åka iväg igen..nu på träning! Jag är helt slut...skönt att båda grabbsen somnade tidigt idag. Så nu ska jag ta fram epilatorn, måla naglarna och ta en dusch innan jag sjunker ner i soffan!!

I morgon blir det en sväng till mitt jobb och hälsa på och fredagsfika lite =) Sen är det hem och packa för när Richard jobbat klart bär det av till svärmor och svärfar!!!!
Trevlig torsdag!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback