jag vill ha....

2011-03-07 @ 20:18:38

Om en timma börjar en unge i minuten, förlossningen i Västerås. Tänk jag kommer nog känna igen en del barnmorskor, de är juh bara 1 år sen jag var där sist!!Det måste jag bara kolla på, åh vad jag kommer längta! Bästa känslan när de lägger upp den lilla krabaten på magen..ÅHHHHHH så mys med bebisar!!


Ja det är mycket, mycket man vill ha!!
SHOPPA; SHOPPA; SHOPPA...

Fick hm´s katalog hem i brevlådan idag, finns så mycket fint!!

 
byxor från hm

        
shorts från hm
 hm

finaste korgen också den från hm
flätat hårband, hm

Lite av det jag skulle vilja ha, några linnen nån topp, träningskläder, träningsskor (behövs verkligen) en snygg träningsväska, exempelvis denna från stadium..Sen behöver grabbarna vårkläder iaf Sixten, Charlie kan juh ärva lite efter storebror! Så nån dag snart ska jag ta och gå igenom vad som behövs köpas åt grabbarna och inhandla lite grejer efter pengarna har kommit! Man blir juh inte rik på att vara föräldrarledig, så man måste dela upp köpen lite.. och från och med denna månad ska jag söka vårdnadsbidrag för grabbsen så då blir det ännu mindre.. Men jag skulle aldrig byta bort den här tiden att vara hemma mot att jobba!!!!!!

 ADIDAS ADICOLOR AIRLINER BLUE / WHITE


stadium





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback