en unge i minuten...

2011-03-14 @ 22:27:09

Åh det är sååå underbart....Det är helt otroligt, så fint, en otrolig känsla när man får sin lilla bebis på bröstet!!! Det går inte att beskriva med ord denna lycka, bästa stunden i hela ens liv!!!! Jag blir helt rörd när jag tittar på en unge i minuten och att det är från Västerås förlossning gör det juh ännu häftigare. Där har juh jag varit, 2 gånger till och med, och kommer mer än gärna dit en gång till =) Men det får vänta ett litet tag till..

Mina killar ni är de finaste jag har, det bästa en mamma kan få!! Jag är så stolt över er, mina prinsar!!
Jag älskar er Sixten och Charlie!!!


Kommentarer

Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv

Tack för kommentarer och jag håller med. Blir riktigt speciellt när man själv vart där tycker jag!

Ja du föddes han ju inte så långt från Alvin! ;)

2011-03-15 @ 22:54:52
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback