de jag hittade...

2011-03-07 @ 19:21:42



De randiga tröjorna ska dem ha på sig på fotograferingen!! Det fanns så mycket fint på lindex, hittade massor idag!! Båttema och bamsekläderna är juh såååå fina..JAG vill HAAAAAAAA!!!!! =) Ville köpa en blå tröja med ankare till Charlie också men just nu har Charlie massor med kläder, 86-92 det var det storleken som Sixten kunde ha hur länge som helst ( 1,5 år) så jag flyttade bara över dessa kläder till Charlie.. Så det är Sixten som är i stort behov av kläder just NU!! Skofyndet för bara 200 kr, ska ta med mig Richard ner och kika lite mer kanske blir de det de andra skorna också =) *you never know*Fanns massor med skor till killar med så Richard vill nog kika lite också!!!


Kommentarer

Postat av: Caroline

Fina saker du hittat..jag har oxå sett att lindex har lite båttema nu till våren...fint! Hoppas det går bra hos fotografen kram

2011-03-08 @ 10:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback