Nyårsdagen..

2011-01-01 @ 20:32:59

Idag är vi alla trötta, vi kom inte hem förrän kl 02.00 i natt!! Man är juh inte van att vara vaken sååå länge nuförtiden..Så idag har vi bara tagit det lugnt! *skönt* Vi tog en promenix till affären och handlade grejer till hempizza =) Nu sover alla grabbarna inklusive den stora =) och jag ska ta och sätta mig i soffan efter jag satt på kaffet!!





Två trötta killar!!




Fina killarna =)



Ute på promenix i kylan!!

Nu blir det soffhäng och film Patrik 1,5 eller Mamma Mia om vi orkar!
 Vi hörs!!



Kommentarer

Postat av: Jossan

Heeej :) Nyåret firades med Martins pappa med sällskap men Nowa var t supertrött vid halv elva så då rullade vi hemmåt. Lagom skönt att komma hem faktiskt. Hur var erat nyår? Var ni hemma? Jag följer jätte gärna med till pinglan. Säg bara till när. Skulle gå dit innan jul men då hade dom precis stängt för juluppehåll. Tänkte även åka iväg och bada med Nowa någon dag vore skoj om ni också ville följa med :) God fortsättning på det nya året och hälsa familjen. Kramar

2011-01-02 @ 18:56:10
URL: http://jagheterjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback