nu sover....

2011-01-14 @ 19:26:56
...våra grabbar! En tidig kväll, men sixten har inte sovit idag på dagen och Charlie har bara sovit 35min så då blir man trött! Men en skön kväll för mig,då Richard är i kungsör och spelar match och dyker inte upp förrän 23 tiden.. nu ska jag bära in sixten till sängen och hänga upp den sista tvätten, (3/3) mycket tvätt blir det nån har småbarn och den minsta inte vill bli matad utan äta själv! Annars idag har vi myst med Jenny och sixtens bästis neo idag,alltid sÅ mysigt att ses!! För er som inte vet så träffades vi genom mammagruppen,så sen dess har vi umgåtts massor men tyvärr blir det juh mindre när det blir jobb och man går tillbaka till de verkliga livet.. men snart är det vär och sommar igen och då blir det alltid att man ses mer:) nu blir det en smirnov ice och lite virkning i soffan,har så många saker som jag vill och ska virka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback