godmorgon!!

2011-01-21 @ 08:07:15

FREDAG, jag älskar fredagar...
Jag och Charlie har precis klivit upp, de andra två sover fortfarande..
Idag blir det en hemmadag, grabbarna är lite snoriga och jag känner av min hals lite..Så vi går nog kanske ut en sväng och tittar om det går att åka skridskor, Sixten har juh bara åkt en gång och han vill gärna åka igen. Nu när jag har köpt puck och hockeyklubba =)
Richard börjar inte förrän 12 idag så vi får mysa lite hela familjen!!! *lovely*
Ikväll ska jag bort, middag med jobbet =) ska bli kul och för hoppningsvis gott!! Svärfar/Farfar kommer hit idag på em och ska fixa lite med köket och umgås med alla grabbar!!!

Igår var jag och mina fina på öppna =) Caroline och Clara kom också dit, jättemysigt att ses och snacka lite. Var så länge sen vi sågs...

Nu hör jag Sixten...
 
Vi hörs, KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback