tyst...

2011-02-10 @ 13:32:30
...små grabbarna sover och jag landade precis i soffan,nice:) nyss kommit hem från öppna,sen har jag hunnit sätta på en tvätt och bäddat rent i sixtens säng,tryckt på diskmaskinen och hällt upp det nybyggda kaffet! Så nu är det dags att väcka sixten, inget vikande han jag med :(... snön vräker ner, jag som vill ha vår NU.... slippa alla ytterkläder. Nu på em ska mamma operera ögat, håller tummarna! Hon har sovit på sjukhuset i Örebro och åka sova där i natt ocksä och sen får hon förhoppningsvis komma hem i morgon! Nu kaffe och väckning!

Kommentarer

Postat av: caroline

Hoppas allt går bra med din mamma...tack för idag mysigt som vanligt..kram

2011-02-10 @ 13:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback