söndag..

2011-02-13 @ 19:45:02
Idag fick jag sovmorgon till 9.. så skönt,tack min bästa!! Sen var det dags för Richard att åka och spela match så jag och grabbarna åt lite lunch (korv och makaroner) ! Efter maten tog vi bussen ner på stan för att köpa nåt till mamma/mormor,det blev bodylotion,ansiktsmask och en ögonskugga.. sen hoppade vi på nästa buss och åkte till mormor och morfar för fika och umgås :) mamma såg pigg och fräsch ut och hade precis bakat semlor som vi senare bjöds på!! Nu sover Charlie och sixten sitter har i soffan och tjatar om att han vill se hockey,vår sporttokiga son,haha! Sport är bättre en barnkanalen tycker han!! Jag ska hoppa in i duschen och sen blir det solsidan,wallander,chips och dipp :) trevlig söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback