plock och fix!!!

2011-02-24 @ 20:24:57

Idag har vi bara varit inne, var -17 grader när vi klev upp..blev varmare under dagen men Charlie hade feber av sprutorna så då ville jag inte gå ut med grabbsen.. Så idag har jag tvättat 5 av 6 maskiner, tvättmedlet tog slut så den sista maskinen fick jag strunta i! I och försig var det ganska bra efter som det inte finns någon mer stans att hänga inne!! Men såå skönt att få undan smutstvätten, jag tvättar ofta många maskiner på en gång istället för en maskin om dagen!! Sen har jag plockat undan (det gör vi juh jämt...), och dammat, städat toaletterna (när grabbarna sov) så i morgon em ska Richard dammsuga och torka golven.
Så det blir fint och rent till kalaset!!
Jag och Sixten passar då på att åka och handla presenter till Charlie!!

Nu ska jag bara chilla och vänta på att Richars ska komma hem från träningen, det var extra lång träning idag!!
Hörs =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback