mot farmor och farfar!

2011-02-05 @ 14:26:27
Nu är vi i bilen på väg till farmor och farfar för lördagsmys!! Sen sist... i torsdags var vi på skallbergets öppna och lekte och busade:) där träffade vi carro och Clara! Isabelle,Josef och deras små pojkar,så mysigt att ses och umgås!! På em/ kvällen blev jag magsjuk:( Usch kommer inte ihåg när jag hade magsjukan sist..tack och lov! Men resten av familjen har iaf än så länge klarat sig,så det är skönt! Så resten av veckan helgen har vi inte gjort nåt! Richard spelade match i morse,så vi packade och åt lunch innan vi åkte och tittade på sista perioden 16-4 blev det och 2 mål gjorde R men som vanligt missar jag alltid hans mål... nu ska jag vara lite social med mannen min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback