dagarna som varit..

2011-02-23 @ 21:25:38

Igår hade vi en hemmamysdag!! Mamma/mormor kom hit på fm och vi sydde gardinen till Sixtens rum!! Den vart superfin!! Lägger in bild sen =) Sen hade jag tänkt att vi skulle gå iväg till öppna men kände inte för det så istället bakade vi mockarutor och gjorde rabarbersaft till kalaset!! och gick ut till pulkabacken en sväng..
På lördag fm vid 10 kommer kompisar med barn på kalas och på em blir det kalas med släkten!!
Så det blir en heldag med kalas =)))

Idag skjutsade vi Richard till jobbet vid 9 sen åkte vi till pinglan för lek, sång och fika!!! Jag gav grabbarna lunch och packade in oss i bilen för att åka ner och luncha med Carro och Clara!! Mina två små troll somnade som de brukar i bilen på en gång, så en lugn lunch vart det =)) Det är inte ofta det =)

Sen var det dags för BVC besök för Charlie, 1 års besök med vaccination och läkarbesök! Det gick jättebra, han vart inte alls ledsen när det stack honom i låren utan smaskade vidare på sin sockerlösning!! =) *sötnosen*
Sixten var också superduktig
satt på en stol brevid Charlie och mig!! *plutten* Så han fick välja ett klistermärke (bamse) som han sen stolt visade upp för pappa R..

Charlie vägde 12350g
och var 79,2cm lång!!!
snart 12 månader

Våran lilla stora kille som snart blir 1 år!!

Sixten vägde 10080g
75,9cm lång
12 månader och 10 dagar

När Sixten var 1 år och 7 månader var han inte äns uppe i Charlies nuvarande vikt, haha =)) Får se var det här ska sluta =)!!!

Nu ska jag dricka mitt kaffe, ta en mockaruta och mysa ner mig i soffan brevid min man!!
*KRAM*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback