bakning...

2011-02-17 @ 13:14:07
Jag och sixten bakade lite havreflan i fm,det vår första gången jag gjorde de..blev sådär,slängde några och läste inte receptet så noga så jag gjorde 2 bakningar..Charlie hade ingen lust att vara på golvet och han kan juh inte äta hela tiden ( sitter han i sin stol vill han juh såklart ba mat) ,smaskade i sig en banan på nån sekund:) vår matglada son!! Nu sover han och jag och Sigge sitter i soffan men jag ska ta en snabb sväng med dammsugaren innan vi ska iväg till öppna klockan 14.. när Richard kommer hem vid 16 ska jag och mamma till Ikea för att köpa tyg så jag kan sy gardiner till köket och sixtens rum! Så vi får lite fint och ordning,för vi har tänkt att Charlie ska flytta in dit också! trevlig torsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback