alldeles för tiiiiidigt!!!

2011-02-11 @ 08:54:23
I morse vaknade Charlie 06.10, hur tidigt som helst!! Vi brukar inte gå upp så tidigt,har väl knappt hänt...06.40 kände jag att nu måste jag verkligen gå upp med vilden,han är hel galen på morgonen! Men i natt vaknade sixten och var ledsen så han kom in till oss och vaknade såklart av c så han lär vara riktigt trött idag! På em kommer farmor och kusin Lisa,de ska vara barnvakt åt grabbarna för jag och Richard och några vänner ska ut och äta och gå på raw comedy:) så kul! Egentligen skulle de ha sovit hos mina föräldrar men eftersom mamma opererade ögat igår och ev kommer hem idag så funkade det inte. Så tack snälla svärmor/ farmor och Lisa!! Nu ska vi väcka Richard!!

Kommentarer

Postat av: Caroline

Hej och vad roligt att ni ska se den..Raw och lite middag ha det så trevligt och trevlig helg kram

2011-02-11 @ 13:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback