Sångstund och lek på Pinglan!!

2010-10-27 @ 12:51:25

09.15 satt grabbarna i vagnen på promenad till pinglan som öppnar 09.30. Vi sprang in en snabbis på konsum för att handla lite lunch till mig och Sixten, fanns ingen lunch kvar sen igår och jag hade ingen lust att laga mat innan vi skulle i väg. Vi köpte plättar, jag han inte äta så mycket så jag passar på att äta nu när grabbarna sover. Charlie vaknade till precis när jag värmt min mat så han ligger nu i soffan och sover medans Sigge sover på balkongen..



plättar, keso och avocado och sen en kopp Kaffe så jag inte hamnar i kaffekoma!!!



klänningen var finast av alla utklädnadskläder tyckte Sixten!! HAhahhhhhaaa..

¨

Lilla Challe!!!!

Pappa R slutar 16.00 idag så då står vi påklädda för att åka till IKEA för middag och beställa kök!!!!!!!!!!


Kommentarer

Postat av: sarah

åh vad kul att få beställa nytt kök =)



när viggo föddes gick de till på precis samma sätt, fast då väntade vi till ja va öppen 10, sen sitt. så de känns verklige som om att jag gått igenom samma förlossning två gånger, nu väntade vi inte lika länge innan beslutet togs, därför mådde Douglas bra när han kom ut, viggo var rätt dålig.

så nu vet ja inte om de kan/får bli 3 barn som ja alltid önskat...Grattis Charlie på "månadsdagen" i efterskott =) kramar

2010-10-27 @ 14:21:46
URL: http://lillagrodans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback