Kaffe, Tack !!

2010-10-26 @ 12:31:47

MM nu ska jag ta mig en stooor kopp kaffe, och en mandarin!



Grabbarna somnade precis, så jag ska ta och kika i vi föräldrar tidningen som kom igår! På fm har vi bara varit inne, var minusgrader i morse när vi vaknade men nu ser vädret underbart ut =) Så vi går nog ut en sväng på em.. Pappa R skulle försöka gå lite tidigare från skolan idag så vi hinner sätta¨på vinterdäcken! Det känns som det är dags nu!! I kväll blir det spinning för min del =) har fortfarande ont i ljumsken men jag orkar inte vänta på att det ska bli 100, då kommer jag aldrig kunna köra!! Men jag tror inte att det kommer göra ont att spinna..

 


hjälper mamma att städa!! Bästa hjälpredan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback