Helgen..

2010-10-31 @ 20:28:57

Igår, lördag kom S och C´s farmor och farfar till oss. Pappa R och Farfar Anders jobbade och slet hela dagen, hämtade hem heeeeela köket. Så nu är hela vardagsrummet fullt med kartonger och bara väntar på att bli ihopskruvade och upppackade =)))))) Jag, Farmor Monica och grabbarna åkte till billiga Nisse och tittade på julsaker, jag vill ha en adventsljusstake men den hade inte kommit än, eventuellt till veckan!!  *hoppas* Sen gjorde jag kyckling och grönsaker i lergryta med klyftpotatis och bea till middag..Mmm gott vart det =)



Sixten läser för farmor när hon ska "sova" sötboll =)))



heeeela köket!!!

Idag, söndag har vi inte gjort så speciellt mycket. Vi skjutsade pappa R till samlingen och åkte en snabbis till mormor och morfar, hade fastnat i virkningen så jag ville ha lite hjälp att komma vidare.. Mamma hjälpte mig och vi fikade sen var det dags att åka till Pappa R´s match, vinst med 7-6 efter en straff med 20 sekunder kvar.. Bra jobbat grabbar!! 



Pappa R och Sixten =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback