En dag med mormor och morfar!

2010-10-29 @ 22:11:34

När vi klev upp vid 8 i morse funderade jag på vad vi skulle hitta på en dag som denna.. Pappa R hade tagit bilen till skolan så billösa var vi hela dagen så ingen öppna blev det idag. Men då ringde jag min mams och papps och kollade vad de skulle göra idag, de skulle bara vara hemma.. Så då åkte jag och grabbarna buss dit, det gick jättebra, 30 minuter tog det med ett bussbyte på centralstation. Det var första gången vi åkte buss till mamma och pappa så jag var tvungen att fråga busschafören vilken buss vi skulle åka men bussen stannade precis utanför dem, helt perfekt!!
När vi kom dit fikade vi och lekte lite, sen var det dags för lunch! Efter lunchen gick jag och mamma och grabbarna ut, Sixten somnade men när jag skulle lägga ner ryggstödet i vagnen vaknade han, det brukar han aldrig göra och somnade inte om....!! Vi gick till affären och köpte garn till en korg som jag ska virka, jag skulle vilja sy en adventskalender till S och C också men det hinns inte med denna jul så det får bli ett projekt till nästa jul i stället. Men jag ska nog göra en adventskalender där man stoppar ner nån tomte eller nåt dag för dag fram till julafton, vi hade en sånn som mamma gjort i filt när jag var liten *jättefin*..

Nu blir det snart Beck och en smirnoff ice i soffan med min kära man!!



I bussen påväg till mormor & morfar



Sixten åkte tåg medans mormor var inne och handlade lite..



Mys med mormor!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback