RENOVERING!!!!

2010-11-11 @ 22:15:53

Nu är vi i full gång med renoveringen av köket, det kommer att bli så fint!! =) Jag har inte bloggat på många dagar, har inte haft tid eller ork!

I söndags kom Richards pappa och min pappa hit, jag tog grabbarna och flyttade hem till mor och far och i går flyttade vi hem igen..

Söndag= rivning av kök
Måndag= ännu mera rivning och till återbruket för att slänga grejer.
Tisdag=alla stommar på plats, bänkskivan utsågad för häll och diskho
Onsdag= koppla in vatten, saknades en packning så ingen vatten blev det..
Torsdag= småfix, vatten och kakling

Sen har vi också fått tag på en elektriker!!! Det var inte det lättaste vill jag lova, men på måndag kommar han och kopplar i allt så tills dess blir det micromat..



Gamla köket



Fixar till det nya



Ett litet smakprov på kaklet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback