torsdag..

2010-12-02 @ 12:27:16

Grabbarna sover och jag har precis käkat lunch själv, Charlie var så trött så jag gjorde blodpudding redan vid 11 och då ville jag inte äta än. Sen la jag Sixten och satte på Alfons Åberg och gick in och försökte lägga Charlie, C som var super trött, som vaknade tidigt 06.30 (för honom iaf) somnade efter brorsan som gick upp 08.15.. Vi har riktigt morgontrötta barn =))

Sixten brukar sova 20-08 och Charlie 19- 07/08... Så att vara småbarnsförälder och inte få sova vet vi inte vad det är!! =)

Pappa R är i skolan och vi ska bara vara hemma idag, vi hoppar över öppna idag för de är lite hostigt och snorigt här hemma! Hoppas på öppna i morgon och då med hela familjen för Richard är ledig i morron *mys*..

¨



Våra trötta små älsklingar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback