Stoora lilla Charlie...

2010-12-20 @ 21:01:40

Idag har vi varit på BVC med Charlie.. Hör och häpna på vår lilla/stora kille, 11 115 g tung och 75,6 cm lång,
9 månader och 3 veckor..Tänk vad tiden går fort, faktiskt lite för fort tycker jag.. inte länge kvar tills han fyller 1 år, våran lilla prins!!





Våran lilla gosunge =)
Vi älskar dig!!

Efter bvc besöket tog vi lilla familjen och åkte ner på stan, vi åt lunch och shoppade lite julklappar. Men både jag och Richard måste ner i igen. Vi måste köpa till varandra och sen måste jag hitta en tröja att ha på mig på julafton och sen måste jag handla ett par mjuka jeans till Charlie som han ska ha på sig till sin fina skjorta på julafton. Sen har vi några julklappar till att köpa och Charlie behöver även lite nya kläder eftersom han växer så det knakar!!

Nu blir den svenska hollywood fruarna i väntan på att min stora älskling ska komma hem från träningen!!


Kommentarer

Postat av: sarah

ja de går fort =) det är bra att det finns att ta av om de blir sjuka ;)

vilken fin "låda/kruka" du hade gjort!!!



haha...han somnade verkligen. säger som du, det är väl jätte skönt att få sova lite när man är trött?!?!!!

kram till er!



2010-12-22 @ 16:05:42
URL: http://lillagrodans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback