många dagar sen..

2010-12-18 @ 21:06:38

.. jag skrev nåt!
Blev så glad häromdagen när jag tittade på termometern när det bara stod -2, Yes, äntligen kan vi gå ut =) Så på med alla kläder och ut med bob och vagn =)))

Igår blev det granshopping, hempizza och klä granen kväll =) Älskar vår hempizza den blir så otroligt god, (vi gör pizzadegen själva). Tycker inte om köpt deg!

Idag har vi varit och tittat på pappa R som spelat innebandy, vinst blev det =)
Så nu är Richard ute och svänger sina lurviga med laget och de små sover sen ett tag tillbaka så jag ska se vem som vinner och Robinsson och ta mig en breezer till=)


Några bilder..


       
Mamma och Sixten mys =)



Sixten skottar snö..



Sixten klär granen..



Den färdiga granen =)
Trevlig kväll alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback