Härligt med fredag!!

2010-12-10 @ 12:21:38

En av två sover, Sixten vägrar som vanligt sova middag när man är hemma *trött* orkar inte bråka... Han är trött men "mamma jag inte sova" som han själv säger!!

Idag är den mammas födelsedag!!
Grattis Mamma på din dag, hurra, hurra, hurra!!!!

Veckan som varit, vi var som vanligt på pinglan i onsdags.. Det bästa, alltid så mysigt och trevligt där!!!
 We love it =)
I går var jag och klippte mig, samma bobfrisyr jag redan har men det hade växt så mycket i nacken så jag var tvungen att klippa lite! Så skönt att bli lite ompysslad =) Richard och grabbarna gick till mikaeliekyrkans öppna, där sjung vi och dansade vi runt granen eftersom det var avslutning, (jag kom dit efter klippningen).
Idag är Richard i skolan på fm sen ska han på två jobbintervjuer och sen ska vi eventuellt hem till mamsen på fika, mamma har fått bältros och jag förstod det som att det kan smitta om man inte har haft vattkoppor så därför är vi lite osäkra på hur vi ska göra eftersom grabbarna inte har haft det ännu..

Kram och ha en underbar fredag!!


Kommentarer

Postat av: Evelina

Åh vad spännande med jobbintervjuer! Och frisörtid är ALLTID lyx :-)



KRAM

2010-12-10 @ 13:02:45
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback