Fixar och donar..

2010-12-23 @ 22:49:06

..i morgon är det julafton, lilla Charlies första jul =))

Nu är klapparna inslagna, grabbarna sover sött i sina sängar!! Jag och mitt stora hjärta dricker ett glas rött och jag har precis gjort klart rödkålssalladen med granatäpple till i morgon *julafton*

I fm kom svärmor/farmor och grabbarnas kusin Moa och lämnade julklappar och busade *supermys* Moa är toppen och Sixten älskar henne =)

 

Myser med kusin Moa =)




Många julklappar blir det =)

Nu ska jag ta och fixa med garnnystan, Sixten ska få leta reda på sitt paket när han vaknar med hjälp av att följa ett garnnystan!! Sen blir det provsmakning av skinkan..mmm skinksmörgås, we like =))

Trevlig uppesittarkväll allihopa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback