28 december 2009..

2010-12-30 @ 21:03:30

..gick jag och Sixten på semester!! För att sedan bli föräldrarledig till lilla Charlie!!
Tänk vad tiden går fort, jag och Sixten har redan varit hemma 1 år!! Och vi kommer vara hemma lääänge till!!! Vi har sökt förskolleplats åt grabbarna från augusti 2011 och då blir det för mig att gå tillbaka till jobbet..
Älskar att vara hemma med mina smågrabbar, vi har så mysigt!! Klart att alla dagar inte är toppen med de flesta helt klart!! Vi har aldrig bråttom till någonting, vi tar dagarna som de blir och eftersom vi har morgontrötta barn som sover ganska länge bevöver vi aldrig väcka dem utan vi kommer till öppna förskolan när det passar oss
*i love it*!!!



Världens underbaraste och goaste grabbar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback